13.09.17

Ефективні рішення для паркінгів

Компанія «Вентиляційні системи» піклується про те, щоб її співробітники постійно поглиблювали свої знання й удосконалювали професійні навички та вміння. З цією метою на підприємстві діє програма навчання і регулярно проводяться різноманітні навчальні заходи. В рамках цієї програми в серпні поточного року пройшов семінар на тему «Імпульсна вентиляція. Системи для вентиляції та протидимного захисту паркінгу».

Семінар був орієнтований на фахівців технічного відділу, а також відділу експортних продажів і маркетингу компанії «ВЕНТС». Спікером виступив керівник відділу ОВК проектного інституту «Бюро Інвестиційних Проектів – Проектний Менеджмент» Віталій Войналович. Запрошений експерт детально розповів про принципи роботи імпульсної вентиляції та загальну будову системи, особливості її використання в закритих та напівзакритих паркінгах у режимах провітрювання й видалення диму, а також надав свої рекомендації щодо підбору та розміщення вентиляційного обладнання на автостоянках.

вентиляція паркінга

Робота системи імпульсної вентиляції заснована на принципі тунельного руху повітря, коли вентилятори створюють високошвидкісний струмінь, який залучає в загальний рух навколишнє повітря. Причому чим більший об'єм і вища швидкість струменю, тим більша кількість повітря активується в загальний потік. Такі системи є найбільш ефективним рішенням для вентиляції та димовидалення в закритих та напівзакритих паркінгах, що пояснюється особливостями цих будівель. Як правило, це архітектурно замкнуті простори, іноді без можливості природної вентиляції. Тут спостерігається підвищений рівень концентрації вихлопних газів, які містять токсичні речовини. Також автостоянки створюють високі ризики для відвідувачів у разі виникнення пожежі й мають високе пожежне навантаження.

ВЕНТС JAF. ВЕНТС ICF

Особливий інтерес учасників семінару викликали конкретні приклади організації імпульсних систем вентиляції в паркінгах із використанням CFD-моделювання. CFD (Computational Fluid Dynamics) являє собою розрахунковий метод, що дозволяє моделювати потоки рідин і газів. Використання цього методу дає можливість розробляти складні системи керування повітрям і димом у паркінгах будь-якої площі та конфігурації.