У разі необхідності, Ви маєте можливість відправити товар перевізником «Нова Пошта» до сервісного центру ПрАТ «Вентиляційні системи» для виконання ремонту у гарантійний період.
Для цього необхідно зробити наступне:
1. Роздрукувати та уважно заповнити цей бланк
Заяви та вказати усю необхідну інформацію. Якщо у Вас немає можливості роздрукувати бланк, Ви можете написати його у письмовій формі згідно зразка.*
*Увага! Заява має бути заповнена виключно українською мовою. Документ, заповнений іншою мовою в роботу прийматись не буде.
2. Відправити посилку (разом - товар та заповнена Заява) перевізником Нова Пошта за рахунок отримувача за безготівковим розрахунком на адресу, зазначену нижче:
Адреса отримувача:
Перевізник - Нова Пошта;
с. Святопетрівське (Київська обл.);
Відділення №1 (вул. Центральна, 140);
Отримувач: ПрАТ «Вентиляційні системи»
ЄДРПОУ 30637114
Тел. 068-914-00-89**
**(номер вказаний лише для отримання посилок, а не для зв’язку з сервісною службою)
Якщо Ви бажаєте визначити статус ремонту свого товару, Ви можете:
1. Відправити письмовий запит на електронну адресу
service@vents.com.ua, обовязково вказавши номер декларації та телефонний номер відправника, який було вказано у декларації.
2. Зателефонувавши за номером + 38 044 401 62 90, повідомити номер декларації перевізника та телефонний номер відправника, який було вказано у декларації.