Співробітники компанії «Вентиляційні системи» не лише постійно вдосконалюють свої компетенції та досягають усе нових професійних висот, але й реалізовують свої таланти у спорті, мистецтві та різноманітних хобі, про що ми неодноразово писали. Черговий наш талановитий гість – провідний спеціаліст фінансового відділу компанії Ольга РЕЗАНКО.
Ольга вже понад п’ять років удосконалюється в такому екстремальному, захопливому й, на думку багатьох, нежіночому виді автоспорту як картинг. Це гонки, де максимальна швидкість автомобіля (карта) на різних трасах може перевищувати 100 км/год, що дуже небезпечно. Тому не дивно, що до Ольги в нас постало чимало запитань.
Ольго, як Ви прийшли в такий екстремальний вид спорту? Це була випадковість або усвідомлений вибір?
Автомобілі та все, що з ними пов'язано, мене цікавило з дитинства, років із шести. Але на картинг я потрапила зовсім випадково. Мої друзі запросили мене, запропонували покататися разом із ними, так і захопилася. Спочатку це були поодинокі прокати, короткі заїзди по 10 хвилин. Але з часом мій рівень пілотування почав зростати, час проходження кола став покращуватися, і я стала брати участь у повноцінних гонках.
Як довго Ви займаєтеся картингом? Що найбільше Вас приваблює в цьому виді спорту?
Картинг прийшов у моє життя п'ять років тому, і з тих пір ми не розлучаємося. Для мене картинг – не просто спорт, це захоплення й відпочинок. Це пристрасть, адреналін, емоції, постійна робота над собою. А ще можливість розкрити себе з різних сторін. Тут ти можеш бути й пілотом, і напарником у команді, й хронометристом, і стратегом. Наприклад, в Україні я беру участь у гонках в якості пілота, але в міжнародних 24-годинних марафонах з картингу серед любителів я виступаю в ролі стратега, представляючи команду Kozaks.
Розкажіть докладніше про міжнародні гонки.
Такі гонки проводяться під час вікенду, а перед цим увесь тиждень проходять адаптація й посилені тренування команд. Як правило, такі марафони збирають понад 30 команд з усього світу. Подібні змагання – це також спілкування та обмін досвідом. Останній раз наша команда виступала у Франції, в передмісті Парижа, де ми посіли 10 місце серед 37 команд.
Наскільки нам відомо, Ви також берете активну участь в автомобільних гонках.
Так, це правда. З 2008 року я беру участь у щорічному «Великому жіночому ралі», яке традиційно проходить 8 березня. До участі допускаються до 50 екіпажів, що складаються з пілота і штурмана. І всі дівчата! Тут все дуже серйозно – спеціальна ділянка, слалом, і мчати доводиться за зашифрованим маршрутом завдовжки 70–100 км. Навіть перед самим стартом ніхто не знає, куди йому доведеться їхати, поки не отримає в руки заповітну легенду. Як правило, до 10% екіпажів сходять з дистанції. На сьомий рік наполегливих зусиль ця вершина мені скорилася, і наш екіпаж виграв ралі у 2015 році.
Цьогоріч я також брала участь у жіночому ралі, де виступала в якості штурмана разом із пілотом Іриною Хом'як на ефектному й потужному купе Peugeot RCZ 1.6 turbo. У підсумку ми посіли почесне третє місце.
Вітаємо з гарним результатом. А що кажуть про Ваше захоплення близькі родичі?
Близькі та рідні підтримують, розуміють і пишаються мною. Напевно, саме завдяки цьому я усвідомила, що хочу не просто кататися поодинці, а брати участь у повноцінних гонках. Практично у всіх гонках я єдина дівчина, яка змагається нарівні з чоловіками.
Якщо хтось із наших читачів захоче спробувати свої сили в картингу, що йому слід зробити?
Ніколи не бійтеся зробити перший крок. Шлях у тисячу миль починається саме з першого кроку. Обмеження ми придумуємо собі самі, але якщо є бажання, то досягти можна всього!
Фото Іван Паскаль.