05.11.19

В епіцентрі партнерства

Випуск якісної та затребуваної продукції ще не гарантує успіху в бізнесі. Одним із ключових чинників тут є вміння налагодити грамотну комунікацію зі споживачами і організувати продажі. І тільки якщо виробництвом і продажами займаються професіонали, бізнес може стати успішним. Саме в цьому полягає основа співпраці між компаніями «Вентиляційні системи» та «Епіцентр К». Перша – всесвітньо відомий виробник вентиляційної продукції, друга – найбільша мережа торговельних центрів в Україні.

Мережа торговельних центрів «Епіцентр» є лідером ринку роздрібної торгівлі в Україні. Свою діяльність компанія почала у 2003 році з відкриття одного ТЦ у Києві, і сьогодні вже налічує 55 торговельних центрів по всій країні. Своєю чергою, компанія «Вентиляційні системи» є найбільшим виробником вентиляційного обладнання у світі. Підприємство випускає широкий асортимент товарів для побутової, комерційної та промислової вентиляції. Продукцію під брендом VENTS обирають користувачі з більш ніж 110 країн світу, що свідчить про її популярність і затребуваність на світовому ринку. Купуючи продукцію VENTS у будь-якому ТЦ «Епіцентр», покупець завжди може бути впевненим у тому, що отримає якісний товар і якісне обслуговування.

В епіцентрі уваги – клієнт

Популярність ТЦ «Епіцентр» зумовлена, в першу чергу, широким асортиментним рядом, який зібрано в одному місці. Той обсяг продукції, який представлено в торговельних центрах мережі, неможливо знайти на жодній іншій торговій платформі України. У цьому випадку спрацьовує мультиплікативний ефект покупки, що забезпечується наявністю не тільки продукції будівельного спрямування, а й суміжних: побутова хімія, побутова техніка, товари спортивного призначення, товари для дітей і т.ін. Завдяки цьому покупець може знайти найбільш різноплановий товар в одній торговій точці. Поміж іншого, лояльність покупців підтримується зручним розташуванням торгових центрів, наявністю великих паркінгів, кафе та ресторанів швидкого харчування, а також іншими важливими факторами. Сервіс здійснення покупки в «Епіцентрі» перебуває на дуже високому рівні, що і приваблює численних покупців.

Зараз «Епіцентр» активно розвиває систему ТЦ у невеликих районних центрах України, що дозволяє розширити географію продажів продукції VENTS на внутрішньому ринку. Набирає обертів масштабна програма реконструкції та добудови наявних торгових центрів. Крім цього, торговельна мережа розвиває напрямок E-commerce, що стало добре помітно з появою партнерського сайту 27.ua, де також представлено ​​продукцію вентиляційного бренду. Таким чином, «Епіцентр» має намір створити омніканальну систему продажів, щоб покупець, оперуючи всім наявним асортиментом, міг у будь-якій точці України замовити товар, прийти до найближчого магазину мережі і отримати його.

16 років активного розвитку

Початок співпраці між компаніями «Вентиляційні системи» та «Епіцентр» було покладено 16 років тому, коли в Києві відкрився перший ТЦ мережі по вул. Братиславській. Тоді на полицях торгового центру вперше з'явилася лінійка побутової вентиляції, а саме вентилятори та вентиляційні решітки VENTS. Спочатку «Епіцентр» розглядав продукцію вентиляційної компанії як доповнення до асортименту кліматичної техніки, основу якої становили кондиціонери, обігрівачі, опалювальні радіатори, котли та ін. Однак з часом ритейлер побачив перспективу в вентиляційному обладнанні і приступив до активного розвитку цього напрямку. Одразу ж асортимент представленої продукції поповнився вентиляційними каналами. Згодом з'явилося обладнання для промислової та комерційної вентиляції, а також провітрювачі – установки децентралізованої вентиляції.

Паралельно зі зростанням виробництва продукції VENTS та розширенням її асортименту збільшувалися і торгові площі з цією продукцією в мережі «Епіцентр». Сьогодні вентиляційна техніка українського виробника представлена у всіх 55 торгових центрах мережі. У кількох ТЦ облаштовані зразкові стенди VENTS, де відвідувачі можуть побачити продукцію в уже змонтованому вигляді і протестувати її в роботі. Якщо в більшості зарубіжних торгових мереж вентиляційне обладнання, як і раніше розглядається як додатковий продукт, у мережі «Епіцентр» воно є основною пропозицією у відділі кліматичної техніки.

Таким чином, ключовим етапом в історії співпраці двох компаній став момент, коли «Епіцентр» повірив у вентиляцію як у перспективний напрямок бізнесу.

Формула успіху VENTS

Ринок вентиляційного обладнання в Україні набуває розвитку, щорічно додаючи до 10-15%. Важливу роль у підтримці такої динаміки грає економічність та функціональність сучасної вентиляційної техніки, тому простежується підвищення попиту на енергоефективні вентилятори з EC-двигунами, стінові провітрювачі та припливно-витяжні установки з рекуперацією тепла. У категорії побутових вентиляційних пристроїв помітно зросла роль дизайну. Компанія «Вентс» постійно відстежує запити ринку і завдяки потужній та гнучкій науково-виробничій базі, а також високопрофесійному персоналу регулярно оновлює модельні ряди продукції і виводить на ринок нові затребувані продукти та рішення, які відповідають сьогоднішнім очікуванням споживачів. Тому, працюючи з українським підприємством і пропонуючи його продукцію, «Епіцентр» має змогу в повній мірі задовольняти попит на вентиляційну техніку і пропонувати своїм клієнтам передові моделі одним із перших у світі.

Сьогодні компанія «Вентс» представляє в торговельній мережі «Епіцентр» близько 800-900 товарних артикулів і займає провідні позиції у відділі кліматичної техніки. Виробник забезпечує хороші умови для постачань продукції, бере на себе логістику, супровід продажів, гарантійне та сервісне обслуговування, постійно влаштовує демонстрації товару та оновлює POS-матеріали. Крім того, вентиляційне підприємство на постійній основі проводить навчальні семінари для співробітників компанії-партнера з тим, щоб вони краще орієнтувалися в запропонованому обладнанні і могли максимально повно донести інформацію про нього до своїх клієнтів. Це, своєю чергою, веде до підвищення лояльності до бренду.

Клієнт завжди радий

Компанія «Вентс» створює асортиментну матрицю для кожної конкретної лінійки своєї продукції. Залежно від габаритів стенда, який надає «Епіцентр», вентиляційне підприємство формує продуктовий запас. По мірі надання площ для продукції VENTS і розробки планограм вентиляційна компанія допомагає ритейлеру з організацією виставкового обладнання. Це робиться для того, щоб клієнт міг краще ознайомитися з продукцією, потримати її в руках та перевірити в роботі. Це дозволяє покупцеві зважено підійти до покупки і обдумано зробити свій вибір.

Крім того, «Вентс» забезпечує супровід продажів силами власних торгових представників. У більшості торгових точок присутні співробітники компанії, в обов'язки яких входить консультація покупців, формування індивідуальної пропозиції, а також підтримання правильної викладки товару та поповнення товарного запасу. До того ж представник «Вентс» надає допомогу в питаннях сервісного обслуговування. Якщо користувач звертається в ту точку, де він придбав товар VENTS, він отримує всю необхідну інформацію щодо сервісу. Також торгові представники надають клієнтам різні POS-матеріали, які допомагають їм більш детально ознайомитися з продукцією, її технічними характеристиками і зробити оптимальний вибір.

Для своїх клієнтів «Вентс» та «Епіцентр» активно проводять різні маркетингові акції. Компанії реалізували безліч спільних проектів, аналогів яким немає навіть у великих міжнародних торговельних мережах. Серед таких можна виділити акцію «Утилізація» (принеси старий вентилятор і отримай знижку на новий) і «Безкоштовний монтаж при купівлі децентралізованого провітрювача». Також «Вентс» та «Епіцентр» влаштовують регулярні розіграші та презентації технічних новинок на своїх сторінках у соціальних мережах, беруть участь в «чорних п'ятницях», пропонують зручні програми кредитування та інші унікальні пропозиції.

Багато років «Вентс» та «Епіцентр К» пов'язує тісна співпраця. Обидві компанії пишаються таким партнерством, оскільки воно взаємовигідне, дозволило досягти значних успіхів і в цілому сприяє розвитку українського ринку вентиляції.